tisdag 18 oktober 2016

På plats!

Nu är jag på plats i New York! Uttrycket "det är en liten värld" stämmer verkligen då jag började med att springa in i Rahel Belatchew Lerdell på flygplatsen. Rahel är i stan för att delta i en paneldebatt på ett seminarium om hållbar stadsutveckling och jag är här för att delta på CREW Network Convention som börjar imorgon. Trötta men glada hoppade vi in i en taxi mot Manhattan.


Det blev ett snabbt ombyte till sneakers på hotellet innan jag begav mig ut för att känna in stämningen på New Yorks gator. 

Protester utanför Trump Tower
Times Square
och den obligatoriska detkommerrökurgatan-bilden!


Jag känner mig smått förtrollad av NYC-pulsen och det ska bli spännande att se vad de kommande dagarna har att erbjuda. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar